Корпорація “Рошен” закуповує 10 тисяч захисних костюмів для українських медиків

10 000 комплектів костюмів індивідуального захисту медпрацівників закуповує Roshen. Про це повідомляє прес-служба корпорації.

Кондитерська корпорація Roshen вже закуповує першу партію комплектів костюмів індивідуального захисту медпрацівників. Roshen протягом багатьох років реалізує благодійні проекти у секторі охорони здоров’я і не залишається осторонь в час боротьби з пандемією COVID-19.

У роботі з соціальними проектами Кондитерська корпорація Roshen завжди дотримується принципів відкритості, системності та раціональності.

«Теперішня ситуація щодо закупок і надання допомоги в критичний для держави момент дуже нагадує ситуацію, яка була в 2013-2014 роках. Тоді, як і зараз, багато представників бізнесу і просто небайдужих людей взялись допомагати, але не було чітко сформованої потреби, не було розуміння першочерговості й усе відбувалось хаотично. Часто щось закуповувалось в надлишку, коли іншого критично не вистачало, розподілялось безсистемно.

Ось і тепер, ми, як багато інших, знаючи про недостатню кількість апаратів ШВЛ, кинулись їх закуповувати, але коли більш детально вивчили питання зрозуміли, що якісні апарати ШВЛ зараз придбати неможливо, терміни постачання коливаються від 15 до 18 тижнів. І для того, щоб зрозуміти, який саме апарат необхідно придбати, треба знати технічні можливості конкретного закладу, а саме чи є, наприклад, система подачі кисню та стисненого повітря, чи вона відсутня. І одними апаратами ШВЛ потреби не обмежуються. Тому ми переконані, що під час кризових ситуацій у питаннях благодійності потрібно тримати голову холодною і дотримуватись чіткого плану. Тому зараз, проконсультувавшись з координатором у МОЗ, відповідальним за формування потреби та координацією з благодійниками, ми закуповуємо те, що є першочерговим для роботи лікарів та лікарень в цілому в умовах пандемії – індивідуальний захист. 10 000 комплектів костюмів – це перша поставка. Ми розуміємо, що це не закриє потребу повністю, але це початок. Ми маємо намір докласти максимум зусиль, щоб допомогти в цій боротьбі. Водночас ми чудово розуміємо, що перемога можлива лише в тісному та ефективному партнерстві, координації всіх представників відповідального бізнесу з МОЗом та безпосередньо з лікарнями. Тому закликаємо усі зацікавлені сторони як на локальному, так і національному рівні координувати дії, а ми, в свою чергу, відкриті до співпраці,» – прокоментувала директор з розвитку соціальних проектів Кондитерської корпорації Рошен, Ірина Пономаренко.

 

COMMENTS

DISQUS: 0